even a stranger would...

Jag kan inte. Jag ber om ursäkt, men jag kan verkligen inte. och egentligen ber jag inte om ursäkt längre heller, för det säger dom att man inte ska behöva

Jag kan dock tycka, att efter ett fotbollspelande som igår så plastar Sverige inte i VM. Jag vet några som verkligen måste skärpa sej om dom ändå skulle lyckas komma dit. 
Med en egen kommentator bredvid mej under matchen som vrålade och skrek på det urusla spelet så blev kvällen trots allt ganska underhållande.

[registreringen lyckades]

Vi två under samma filt, det är lite fint, tycker jag. Särskilt med hans vinröda filt.
och han är ett otroligt stöd. vem kunde tro det?

Förresten så blev målandet otroligt vackert igår, om jag får säga det själv. Vi var himla duktiga.

min mage är hemsk. (om någon hade undgått det)

nåja, nog om allt, jag skulle bara berätta att jag lever. dessutom lite lite mer för varje dag.
ett beslut är fattat, och jag utgår ifrån det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0