en dag i oktober

Det var en sak jag ville säga, bara.

Jag har liksom inget sådant där behov av att skriva så mycket längre. Och när jag gör det så skriver jag för mej själv, eller till någon som faktiskt vill veta saker och bryr sej. Meningen med bloggen har liksom försvunnit för tillfället, jag vet inte varför, men kanske återkommer jag en annan dag, jag kanske har något att meddela, jag kanske har tråkigt, jag kanske har lite tid över och vill förmedla något. Jag kanske helt enkelt bara vill uppmärksamma världen på något, som nu.

I kalendern idag är det fullt med klistermärken, på hjärtan och blommor, och jag blir påmind om vad det är för dag, något som jag ändå aldrig skulle glömma.
Idag firade jag redan i somras.
Med present och kort och faktiskt väldigt väldigt mycket kärlek.
Och ballonger!

Det var en sak jag ville säga, bara.

Grattis - till en människa som i den här världen är en av de finaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0