jag försökte vara tyst, men jag vill inte sprängas.

ni kan inte stjäla någonting ifrån mej som spelar någon roll. allt mitt är mitt, och allt ditt är ändå ingenting jag skulle vara intresserad av att ha. det skulle bara göra mej till en annan person.

men. nåja, det var bara en del saker jag fick för mej att skriva. bara för att det finns en del saker som inte går att komma undan. som inte går att komma ifrån. för att de spelar för stor roll.

1. jag vill inte vara sjuk och ha svårt att andas, och jag vill inte frysa såhär utan att få kramas och bli varm.

2. winnerbäck gjorde min kväll i lördags, och M gjorde min kväll i onsdags.

4. jag är hungrig, men jag har ont i min mage. återigen. det får inte börja om nu.

7. Han krossade en av mina drömmar, men han gav mej ett antal nya på vägen.

8. en dag som börjat sämre kan ändå bli bra, jag önskar bara att det var något du kunde dela med mej.

5. jag drömmer om solen, om värme, om stranden och om lite paus.

6. jag drömmer nog för mycket, och nu känns det återigen som att drömmarna går åt fel håll.

3. jag önskar att jag kunde följa mitt hjärta rent fysiskt.

9. men skulle mitt hjärta följa mej någon gång?

jag är nog förbannat rädd att det finns saker som händer som inte går att ta bort trots att man skulle vilja.
men, jag lever och solen har skinit idag! såg ni det? kände ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0