en torsdagskväll, bara

bara en liten bilduppdatering, i brist på annat, i brist på fokus och koncentration, mest.

   
  

vi har myst, myst lite till, badat och virat in oss i handdukar, jag har ätit två (!) jordgubbar (som jag kanske ska tala om för de jag inte känner så väl att jag aldrig någonsin tyckt om), vi har tramsat och jag har matat en väldigt mysig liten nästan-tam talgoxe hos mormor.

tiden måste gå.
dumt eller inte, men just där befinner jag mej nog.

det har varit uppror på havet ett par dagar, det kan vem som helst se.

ibland flyter jag ut. då måste jag samla ihop mina konturer för att inte försvinna.
- och för att kunna vara jag; Annacharlottafia;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0