hungry eyes

Annapanson är tillbaka. På riktigt. - och det gör mej så förbannat glad.

det har varit en lång dag. med massor att göra. jag har stressat lite mycket, till och med varit i lund, men äntligen hittat hem. jag kommer att ha träningsvärk imorgon, men det gör absolut ingenting alls. jag kommer att sova gott.

ringmärkta svarta varelser höll oss sällskap under en lunch i solen idag, faktiskt.

jag läste en gång att "en del människor är bara bra som dåliga exempel". är det inte bara sorgligt?
men kanske ligger det något i det. jag vill aldrig bli ett dåligt exempel. jag vill hellre vara ett bra alternativ.


Det drar plötsligt åt alla möjliga håll och jag vet att det hållet jag vill gå är det längsta någonsin. Men om det är någonting jag vill så måste jag. Viljan är det starkaste jag har, det tror jag fortfarande. Lite tro ovanpå det och ett knippe tålamod och en tesked leenden, så kommer jag dit en vacker dag.
Och vackra dagar finns det gott om. Det vet jag också.


I'll...... be...... right...... here.    (åtminstone ett litet tag till)                          E.T ni vet.


Och nu, ett sms från en mysig människa, som jag skulle ha träffat igår. Det blev tyvärr inte av, men det kommer det att bli snart. Det ska jag se till.


Du får mej ju att skratta. Det måste vara värt någonting.              Det är värt massor.

- Det regnar! Nu kom regnet! Jag ska springa ut och dansa i det,

 jag återkommer en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0