en fin lördag

Vi har inhandlat presenter till Alleballemys idag. Elin har köpt ett kylskåp. Jag har ätit en halv banan (bland annat). Vi har varit inne på Max, och vänt i dörren. Jag har köpt såpbubblor. Vi har bakat syltkakor, chokladbollar, drömmar. Jag har till och med skaffat mej ett par nya drömmar.
Viktigast av allt; jag har haft det bra.

    

Elin är kär i Martin idag, därför är han högst närvarande här just nu.
Sedan berättade jag för systeryster om några frön, och det var en historia som gjorde henne rörd.

Jag har ont på min kind. Jag försökte blåsa upp en ballong förut, nämligen, och så small den på mej.

Någonting om en fruktansvärt fin blomma, ett par fina ord och ett antal jättefina känslor som äntligen bara ville vara just det.
Och sen ingenting mer. För det blev det inte, tyvärr.


bära eller brista?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0