lördag

"I woke up, and wish that I was dead"

Är det ett satans skämt, dettahär?

Jag skulle hitta energi och utrymme att andas, och istället blev det precis tvärtom.
Nu kan jag inte låta bli att undra om det är jag eller du som faktiskt förstört någonting som verkligen kunde bli fint.

Well, jag har pumpat med systeryster nyss, och trots att hela lokalen snurrade i mitten av passet så fortsatte jag, och jag tog mej igenom det. Det känns helt okej nu.

Igår kväll var det supermysigt, verkligen. Sådant borde man göra oftare.

Och nu, efter ett satans telefonsamtal, femhundraåttiotre tårar som vägrar sluta rinna. Det gör ont i hela mej.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Det är ju TOTALT VANSINNE!!!

Jag har inte ens varit utanför butiken och tittat än. Har ingen som helst aning vilka affärer som finns. Men på fredag, då jäklarns är jag ledig!

Ska du med oss på Afterwork?

2009-03-23 @ 15:23:30
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0