en drömd sagovärld?

I vissa ögon kan man se evigheten. 
                                                                                                                                                   -Är det på riktigt? Är det verklighet?
Att förtjäna eller inte förtjäna

Att vara värd eller inte vara värd

Att kunna eller inte kunna

Att andas för eller att andas med


Jag skulle vilja kalla honom så.
Jag skulle vilja
Jag skulle inte våga.

- Får jag hålla din hand?

Inte svårare än så.

"Yet still you get my attention"

                                                        Ursäkta röran, men jag bygger om.
                                                                        i mitt hjärta, och du har ingen plats där längre, förlåt

Kommentarer
Postat av: emil

visst är söndagar förjävliga? ..

Vems hand är det du vill hålla?

2009-03-16 @ 00:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0