jahapp

dags för en liten update, minsann.

jag har varit hos systeryster och Alvin ett par dagar, och är hemma nu.
men jag har glömt vad man gör när man är själv..


så.. vad har egentligen hänt, rent konkret?
jag har sovit hos Alvin
jag har varit uppe klockan fem på morgnarna eftersom han varit både kissnödig och bajsnödig just precis då
jag har drömt att någon sköt mej i huvudet, och vaknat med sprängande huvudvärk
jag har skrivit klart en hemtenta, och skickat in den
jag har gjort klart två andra uppgifter
jag har gjort våfflor tillsammans med plutten
jag har sett på pippi, ätit tacos, hämtat på dagis..
och så har jag hunnit smsa en himla massa, pratat lite mindre, varit säker, blivit arg, frustrerad, funderat, myst, och sist men inte minst, blivit ledsen.
slutsats? nja, inte mer än att man hinner en hel del när man är igång.

ibland önskar jag att jag hann mindre.
ibland önskar jag att jag hann bara det som var bra.

när jag kom hem idag hade jag fått brev av en älskad och saknad vän. det känns inuti då att man blir glad. dessutom fick det mej att skratta. det var mysigt. ♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0