tisdag?

någon målade en sol på himlen innan jag vaknade idag, och det tackar jag för.
trots det måste jag säga att det inte riktigt hjälper. jag har förbannat ont i magen idag, och jag vet inte varför.
jag har dessutom fruktansvärt ont inuti, i hjärtat, sedan igår och det vill inte gå över. jag är liksom ledsen, fast utan anledning, tror jag. alltså helt onödigt, visst?

anyway..

lördagen började med träning, och sedan att det gjorde ont då också. fast det blev en bra dag, ommöblering här hemma, brödbak och pizza.

söndagen började med en kropp som skrek, flöt vidare till entré, slingfixande (inte i mitt hår dock) och avslutades sedan med tacos.

måndagen hamnade på biblioteket och på ikea, sedan på träning (med höjda vikter!) och med en middagsgäst som intog köksgolvet.
intressant? nja, det kan diskuteras. poängen är att det händer grejer mest hela tiden, men att jag inte riktigt är närvarande. så vad är det då egentligen som händer? inuti?

jag önskar att jag visste.
för jag går sönder av att inte veta.



(August tycker i alla fall att vårt golv är väldigt halt och kan därför inte ligga normalt utan att tassarna glider ut på varsitt håll.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0