saknad.

Idag saknar jag mer än någonsin.


emmig-slemmig.                                        lan-tollan.                                "den är grön, dom gick för två timmar sen"                             "vad är en sommar utan dej?"                                      "alla måste dansa"                                                                    skratt tills man får ont i magen.                         "palla"                              .. men helt underbart.

 

Vad var jag utan er?
Idag saknar jag er mer än någonsin.

Kommentarer
Postat av: emma

mmm idag har jag insätt hur mycket jag saknar dig också, alla minnen vi har tillsammans,

2009-03-11 @ 11:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0