fredag!

Rullgardinerna är på plats. Äntligen. Och det tackar jag min älskade pappa för. Och jag fick en växt av honom dessutom!

Det steg precis in en väldigt mörk människa här. En solbränd satans bonusbror, som dessutom såg ut som världens hunk när han klev in. Det är inte rättvist. Varken att han är solbränd och snygg eller att han varit ute och rest. Jag vill också, jag skulle kunna behöva lite semester.

"she hates herself for loving you"

Idag är det mycket dåligt samvete.

Det är sex streck i min kalender över saker som jag skulle ha gjort de senaste dagarna, men som aldrig blev av. Det ger mej lite ångest faktiskt, att när jag äntligen fått ordning på saker och ting och lyckats få rätsida på livet genom att göra sådant som jag tycker om att göra, då finns det helt plötsligt för många alternativ. Och det som skulle gjorts från början blir inte av, det som borde göras hinns inte med, det som bör blir klart står ofärdigt. Ja, ni vet.

Fast, jag har faktiskt gjort en del vettigt idag. Jag har ätit kexchoklad. Jag har lekt polis på pappas jobb. Och jag skulle bli en förbannat snygg polis. Utan tvekan.


Jag har väldigt ont i ryggen. Och jag tror nästan att det kan ha att göra med att jag inte tränat ordentligt i veckan. Jag måste skärpa mej. Nästa vecka ska jag verkligen gå in för att bli hulken. Och då kommer jag också att bli det.

Jag vet inte, det bara var mindre intressant. Jag är så förbannat dålig på att hantera att tiden inte räcker till, att det finns avstånd, att det bara inte kan vara, liksom.

Ointresse, helt enkelt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0