det är fredag, det är solsken

från igår;
- det var svart när jag skulle sova igår (och jag tror att det beror på mina rullgardiner)
- min ena kudde luktade du (jag vände på den och la den underst)

du är överallt i alla fall. och jag kommer låta dej vara det.

- och så den förbannade drömmen, som fick mej att ha ont i magen när jag vaknade, som fick mej att må illa av avsky, som fick mej att känna mej så liten att jag inte riktigt visste om jag fanns, som fick mej att känna mej obetydlig och äcklig, som fick mej att känna mej. usch. precis som då..

men idag;


så det så.
det är solsken, och ljust.
två ypperligt trevliga herrar har varit här och flyttat ner mitt badrumsskåp, vilket betyder att jag numera kan se mitt vackra ansikte i spegeln.
jag har satt igång tvättmaskinerna där uppe.
jag är nästan nästan färdig med hemtentan, och ska sedan promenixa iväg och lämna in den, ta en runda på biblioteket och sedan blir det fika i stan. 
jag känner att det kommer att bli en fin dag.
det är bara lite synd att det är utan dina andetag

- effektivitet -
och fokus på precis allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0