fakta i punktform

  • jag önskar att jag kunde sova längre på morgnarna
  • inbjudningarna till min 24e födelsedag är utskickade, men idag känner jag bara att det är för mycket jobb inför den dagen
  • jag önskar att jag hade någon jag kunde ringt vid halv åtta i morse.
  • jag hade en underbar kväll igår efter en ganska seg dag
  • jag har ångest. ni vet?
  • jag skulle helst av allt just nu kramas, eller skjuta mej.
    jag ber om ursäkt, men det är så det känns i just denna sekunden.
  • jag hoppas på en fika i stan idag.
  • och på inget intedetminstalilla regn
  • jag önskar att jag kände annorlunda idag, att jag kunde leva lite mer.

Kommentarer
Postat av: Emma

mig kan du alltid ringa halv 8 på morgonen :)även tidigare :D

Och en BAMSE kram får du också.



2009-06-13 @ 19:55:00
URL: http://skaneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0