en helt vanlig tuesday, också.

ytterligare en dag med sol och en värme som känns långt in under huden

den där bubblan, du vet, den skulle jag aldrig drömma om att göra hål på, det skulle jag aldrig vilja, jag skulle aldrig kunna, aldrig igen tro att en bubbla av såpa håller för någonting annat än bara fina känslor
och jag ska aldrig mer i mitt liv dra av vingar på fjärilar.
det är bara elakt mot fjärilarna. 

nu fick jag en underlig "melodi" i huvudet mittiallt plugg
- Vet ni vad det bästa är?
Leksaker från BR!
vad fick jag nu den reklamen ifrån?

mitt huvud är lite märkligt ibland. - men jag gillar det.

nu fick jag ett underligt sms.
jag är nog en sådan människa som egentligen borde kasta min mobiltelefon i havet, och sen inte dyka efter den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0