en helt vanlig måndag

det är sol - det är sommar - det är strålande!

visst visst visst? 

det sprätter i hela kroppen, ja jag ber om ursäkt men jag är full av hormoner precis som alla andra
det bubblar runt omkring alla flygande fjärilar
ni skulle bara veta, de här fjärilarna är några av de vackraste som finns, och dom finns i mej
ingenannanstans.

ska vi gifta oss?
och springa längs strandkanten barfota mot horisonten?
javisst, sådant kan man göra även regniga dagar, jag lovar, det handlar inte om situationer eller platser, det handlar bara om en känsla, eller flera, fleramiljoners känslor

"det enda man är skyldig sina drömmar är att tro på dem"             (Bob Hansson är en underbar man)

jag återkommer en dag när det är lite lugnare inuti, en dag när man kan få någotsomhelst grepp om det jag får ur mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0