turné!

köpenhamn - göteborg - u2 - emms - fadder vid dop - hästridning - malmöfestival - emil jensen - stockholm - coldplay - winnerbäck
(och mycket mycket mycket massor mer.)

man skulle kunna tycka att jag gör en egen liten sommarturné
och den är så mycket finare än de flesta turnéer.
det är lite mer känsla bakom.

jag lever på drömmarna. för att slippa känna att jag i september kanske kanske kanske inte lyckats ta igen tillräckligt för att kunna gå kvar på utbildningen, och jag oroar mej så egentligen. men egentligen finns inte. det är bara något dom hittat på för att verkligheten ska bli mindre bra.
jag lever på hopp och solsken och bubblor och drömmar.

till dess - vi ses.

Kommentarer
Postat av: Emma

Och det bästa med annis sommarturné är ju stoppet i Göteborg hemma hos mig :D wiiihiiioooo vad jag längtar :D Låter som du har en helt underbar sommar framför dig. synd man bara är inplanerad så lite =)

2009-07-24 @ 08:02:52
URL: http://skaneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0