javisst

jag har för tusan slutat att skriva. inte bara här, utan helt och hållet. och utan mina ord är jag ingenting. och inte utan mitt leende heller.
jag får skärpa mej.

det har varit mycket bo01, bad, sol, det har varit fölsedag och såpbubbelmaskin, mys, utflykt, det har varit lite för ont i magen tyvärr, men det gick precis över. underligt nog.
jobbintervju blir det imorgon, jojomensan, håll tummen för mej. det kommer gå galant.

resten av sommaren ser ljus ut.
små trippar hit och dit, ett par konserter som inte får glömmas. och så hoppas jag på att få träffa en väldigt saknad vän när jag åker bort, och en annan vän kommer ner hit.
som jag sa, ljus.

- vad hände med mina drömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0