javisst!

det har varit mycket. och mer blir det. hela hela tiden.

några dagar innan min riktiga födelsedag, hittade jag på en låtsas-födelsedag till min älskling. jag hade en present, och det vet ju alla att man bara ska få på födelsedagen. älskling har inte födelsedag förrän i oktober, men vad kan jag göra åt det? det skulle vara alldeles för sent om jag kom med denna presenten då. då skulle han ha blivit ledsen och undrat varför vi inte var där vi skulle när vi skulle det.

 

om en liten liten stund packar vi in i bilen för att åka till göteborg.

http://sdsmedia.sydsvenskan.se/archive/00260/U2_360-scen_WEBB_80_260645a.swf

och vi kommer att vara där. (!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0