bob.



såhär fint var det iallafall när jag körde hem häromdagen. det var en regnbåge som syntes bara för mej (jo det är sant).
det var en sån där som finns i dr snuggles, en sån som är "en miljon drömmar lång och tio tusen önskningar hög".
jag lovar. det var precis en sådan.
det kunde jag se.

"vilka dåliga skor, man kan ju inte gå barfota i dom"

"jag ser ljuset Jonathan", för det låg bakom hyllan.           visst?



och jag bryr mej inte om vad ni säger, men hemma hos mej är det fortfarande min födelsedag.



jag undrade just. men där var den.
meningen.
förbannat tur att jag hittade den, äntligen.

Kommentarer
Postat av: Emma

är det intedin födelsedag varje dag :D det borde det vara eller vi kan ta varannan dag :D så kan jag ha den andra dagen :D så kan vi har fest varje dag :D



längtar sååå till du kommer upp :D



saknar dig pannis

2009-07-19 @ 18:35:43
URL: http://skaneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0