sjukdumt

Igår vaccinerade vi Pysen och Curry. Dom skrek i kör hela bilresan till veterinären, och det lät ganska kul.
När vi kom tillbaka hem hade jag 38 graders feber.

När jag vaknade fem i morse hade jag 39,9!
Det var inget kul. Jag la mej i soffan istället, och somnade om, eftersom så hög feber ofta resulterar i noll ork. Jag trodde ett tag att jag inte skulle överleva. Men jag överlevde dagen!
Jag sov till elva, åt lite flingor och mjölk, sov en stund till, drack lite buljong, och sov fyra timmar till. Sedan vaknade jag dyngsur av min egen svett (mysigt, jag vet) och hade förmodligen svettats bort all feber. Jag hade nämligen bara 36,6 då!
Och nu har jag 37. Noll feber alltså. Jag är än dock ganska yr och fruktansvärt trött, och har ont i hela kroppen.

Det blev inget jobb på inventeringen på KappAhl ikväll tyvärr, jag som tycker att det är så kul och faktiskt hade sett fram emot det.
Det blir ingen inlämning av min hemtenta imorgon heller, eftersom jag inte hunnit göra klart den. Jag kommer väl förmodligen inte kunna närvara på seminariet på torsdag heller.
På fredag måste jag må tillräckligt bra, då är det introduktion inför terminen plus utvärdering från förra, sen på kvällen dansuppvisning. Eller det kanske var på lördag? Jag är lite halvt förvirrad och vet faktiskt inte riktigt.

Folk har börjat ringa och maila om att de vill komma på visning på min lägenhet. Passande nog kan jag bara säga att jag ligger hemma sjuk och får höra av mej så fort jag bara kan, så att dom kan få komma och titta.

Jag har inget intressant att skriva, jag ville bara berätta att jag lever. I morse gjorde jag knappt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0