nyyycklar!


Jag sa till August igår att han skulle hålla sin tass för att vi skulle få hämta nycklarna idag och det fungerade!
Äntligen fick jag hämta mina nycklar, och jag har redan varit i lägenheten för att.. för att titta, för att andas, för att känna efter. Och det känns underbart.
Jag är nästan lite rädd att jag alltid kommer att sitta hemma så mycket som jag kommer att trivas.

Eftersom ingen vill hjälpa mej att flytta en del grejer idag, så väntar jag otåligt till imorgon. Då har vi släp och är ganska många som kan bära. Jag hoppas innerligt att hissen inte slutar fungera, för den fungerar faktiskt idag! Kryss i taket.

Jag vill ta tillbaka vad jag skrev om min framtida man i förra inlägget. Visst var han otrevlig sist, men han är ändå ganska trevlig, måste jag säga. Och söt är han också. Men min framtida man är han inte.
Så nu har vi rett ut det.

Det är fredag och jag har massor att fira!

Kommentarer
Postat av: Cemo

ÅH! Jag har ju inte haft internet på några veckor, så BERÄTTA NU! Var bor du, vad gör ni och NÄR kan jag komma med Alice för en lekstund harar emellan?!

2009-01-31 @ 23:40:57
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0