jag vet inte?

mina damer och herrar, det är tisdag.
och det har varit en tisdag utan någon som helst tid till att andas.
det började klockan sju imorse då jag gick upp ur sängen, gjorde mej klar, ringde hyresvärden för bokning av besiktning av min lägenhet och hoppade på bussen till skolan. föreläsning, snabblunch, grupparbete, hemtentaarbete, buss tillbaka. handling, hem och lyssna på två föreläsningar på nätet från distansplugget jag gett mej in på. sen har jag pluggat hela kvällen med en snabb paus för att äta.
nu är jag slut.
mest i huvudet, dock.

imorgon hoppas jag på att hinna träna på kvällen, så kanske jag är trött i kroppen också för en gångs skull, det är ovanligt nu känns det som. jag måste ta tag i det en dag. köpa nytt gymkort.

jag fick syn på min framtida man i skolan idag och fick ett leende minsann.
leenden är bra. ens framtida man ska helst också vara det.

jag vet inte vad jag skriver om längre, jag tror att det är dags för sängen och en bok.
och ett par andetag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0