först ut i år.

SysterElin borde skämmas för mej.
När hon var här för en vecka sedan var hon snäll och städade upp lite till mej, hon vek bland annat ihop alla mina kläder som låg på golvet i olika högar och lade fint på sängen. När jag kom hem senare på kvällen dagen efter och var trött, lade jag högarna fint på golvet för att kunna gå och lägga mej. Och där ligger dem kvar än idag.
SysterElin borde skämmas för mej.

Men, det bästa av allt; det gör hon inte.
Det gjorde hon inte ens när jag dansade ut från en affär i stan igår.
Såhär mysigt kan man som syskon i alla fall ha en vanlig fredagseftermiddag:
Man kan förresten se att vi är syskon, för vi är lika bleka allihop och har samma råttfärg på håret (som vi dessutom allihop försöker dölja med ljusa slingor). Ha! The Henningsons, mina damer och herrar.

Nu ska jag snart få träffa systerMalin och Alvin, världens sötaste, för första gången i år. Mys.

Kommentarer
Postat av: Elin

The Henningsons, the one and only!! Finns inga som vi! =) Va skulle jag gjort utan er två? KRAM

2009-01-03 @ 21:23:25
URL: http://fiken83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0