.

jag är som vanligt - slut.

men idag har jag åtminstone hunnit med bodypump på kvällen, så kroppen också är slutkörd. slutpumpad?

imorgon ska allt jag äger och har ner i några fjuttiga flyttlådor, sen ska jag somna imorgon kväll samtidigt som jag håller en tumme för att jag ska få mina nya nycklar på fredag.
hoppas för mej!

en parentes förresten; min framtida man är inte längre en kandidat för detta.
han visade sej ganska snabbt vara en ganska otrevlig översittare med konstig attityd.

vadå jag dömer folk?
god natt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha vännen. Ge inte upp så lätt, han kanske bara har ett skal? Du vet ett sånt där som så många pojkar har, men skrappar man lite så kommer det fram världens underbaraste kille. :) Annars får du väl hitta en ny kandidat. Ta inte min bara så är jag glad. haha

2009-01-29 @ 15:02:38
URL: http://mariabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0