3 - efteråt.

det har varit en fin kväll med biobesök ikväll, med mamma och syskonen, vi såg Australia.
Nåja, nog om det. När jag kommer hem dimper det ner ett sms i min mobil av kära syster som skriver att hon gått förbi Emil Jensen på centralen. Gått förbi?! Utan att ha sprungit efter, utan att ha sagt hej, utan att ha haffat honom. Utan att hon sprungit efter och friat till denna underbara man. För min räkning självklart. Jag fick allt jag önskade mej i julklapp utom denna man.
Men, han tål att väntas på. För evigt, om någonting sådant skulle finnas.

(Men nu gör det inte det.)


Kommentarer
Postat av: Maria

Kan man önska sig människor i julklapp? Fan va tufft, jag skulle vilja önska mig en hustomte, kan man göra det med? En snäll hustomte, en sån som städar, inte en sån som stjäl saker och gömmer överallt, en sån har jag redan. Han har tagit min pizzaslicer, det är inte snällt va?

2009-01-07 @ 12:59:55
URL: http://mariabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0