måndag nummer 9

Sådär. Ny dag. Ledig dag.
Och vad händer nu?

Jag funderade igår på hur jag skulle klara mej utan pengar till nästa csn kommer, men så hittade jag den där tusenlappen jag fick av mormor och morfar i julas, och plötsligt kom jag på att jag kanske skulle shoppa lite. Jag har ju faktiskt fem olika presentkort också?! Då kan man nästan inte låta bli. Det blir en runda till Burlöv Center.
Fast, jag måste lägga till, att egentligen är det pellets och kattsand och morötter som behövs - till Augustus!
Ochså den där sladden som ska göra så att jag kan se mina väldigt lagligt nedladdade filmer i tvn istället för datorn.

Kanske blir det bodypump ikväll igen, jag är lite sugen faktiskt.

Vad ska det bli av denna dagen?

Äh. Nu; frukost! Jag måste ta tag i mej själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0