måndag.

för ett par dagar sedan, när snön fortfarande låg kvar var det en mysig människa som hade otroligt kul med sin morfar, moster och mamma i pulkabacken.

det blev till och med en snögubbe, och - som alvin själv fick bestämma- en bebis! sen blev det självklart också mys med morfar, det är alltid lika mysigt och definitivt lika roligt varenda gång.


igår kväll var vi på Elysée och åt. det var trevligt och gott, alla fotografier därifrån blev hemska, tyvärr.

idag då?
ja, jag vet inte. jag lever inte, det är det enda jag vet. och när jag inte lever förstår jag inte meningen. det är väl inte så underligt egentligen?
morgonens känslor ska vi inte gå in på, då är jag rädd att jag skulle kunna dra ner flera i fallet, sådär starkt känns det nämligen. det blev en tur till ikea och jag fick mina rullgardiner, sedan blev det en promenad genom stan, i solsken faktiskt, åtminstone för en liten stund. hur fint det än var där för en stund så ekar det inuti hela hela tiden.
det finns ingen plats i världen för någon som mej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0