..

Ännu en dag med solsken mina damer och herrar!
Jag blev förföljd av elva hunriga änder i parken på vägen hem, det var nästan lite läskigt. En av dom hade burrat upp sej så han såg ut som en boll som frös massor. Jag ville ta med honom hem. Men jag hade inte hjärta att bara ta en av dom.

jag spillde precis te ut över golvet

"du såg mej som någon annan, och jag kände mej som det"

jag är förbannat glad över att jag kom ifrån och kunde fika med Josefin och Teresa idag, det behövde jag.

om du rör mej dör jag

Kommentarer
Postat av: Cemo

TACKAR KVINNA!

Du får dessutom tillbaka din kamera imorgon och OJOJOJ så bra det blidde!

2009-02-18 @ 18:36:40
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0