söndag nr 15

idag är dagen då jag ångrar det jag inte gjorde igår.

bodypump, promenix och nu paps på besök för att få hjälp med hyllorna och persiennerna, han är bäst, det är alldeles strax färdigt. Och jo, jag har hjälpt till, och bidragit så mycket jag kunnat.

"Vad säger du om att ses över en kopp te?"

Ja, vad säger jag? Vad svarar man? Det är så mycket sådant just nu.
Men självklart blev det inte svaret. Snarare; javisst, varför inte?.
Och nu, mest en känsla av... VARFÖR DÅ?

och så du, plötsligt spökar du inuti och leker med mina känslor i mina drömmar återigen
varför blir man rädd för sådant som känns så förbannat bra?

how come you taste so good?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0