på det fjärde ska det ske

jag hade för mej att vi hade föreläsning på morgonen idag
det hade vi inte.
så jag gick upp ur sängen alldeles för tidigt, och nu, när jag skulle vilja lägga mej en stund igen, är den upptagen
och ett lejon bråkar man inte med.



och så ber jag er självklart att bortse från att jag faktiskt inte bytat lakan sedan i jul, och att det därför är röda hjärtan på påslakanet. jag har dock inte sovit mycket i min egen säng sen i julas, måste jag tillägga.

nu hoppar jag in i duschen och tar en promenix till skolan, tror jag
ikväll blir det bodypump med systeryster och sen mysig syskonkväll, då brorsan också dyker upp, med tacos! 

Kommentarer
Postat av: Cemo

Se så sockersött!

2009-02-07 @ 09:00:08
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0