numero 12

vadå rastlöshet? vad menar ni? när det springer i benen?
ja, det gör det faktiskt. något otroligt.
jag är stressad inuti och mest trött, det är någonting som gjort hela veckan att jag inte kan sitta still.

idag har jag i alla fall ett par nya skor, och två tröjor. presentkort i julklapp är perfekt att få, särskilt ett par månader senare.

idag har varit en sån där tankedag
jag skulle kunna berätta allt som rört sej i huvudet för er, men jag vet att ingen skulle ta sej tid att läsa
det finns liksom ingen poäng

nu? ja, jag vet inte. jag vet som vanligt ingenting alls. och idag ännu mindre känns det som.
mina tankar är så röriga, så svåra att greppa, så... så... så... precis så.
jag saknar min tekniska broder på msn, för jag skulle behöva lite hjälp så att jag kan se en film från datorn i tvn åtminstone.. men inte ens det går som det ska idag.

slutsats; det är inte min dag idag.
Vems jävla dag är det nu då?

om jag så bara för en sekund kunde släppa rädslan så skulle jag vilja så förbannat mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0