nr sexton, måndag

Jag åt frukost med Emil imorse, vid ett litet före detta balkongbord som nu blivit ett köksbord, och som, för första gången sedan jag flyttade in, verkligen gick att sitta vid! Mysigt.

Jag tycker inte riktigt om att det snöar, jag vill ha solen som den var här i fredags och i lördags, jag vill ha ljuset igen. Jag tror minsann att jag vill lite mer än vad som är bra för mej, just nu. Det liksom drar inuti, som en längtan, ni vet.

men jag har kommit underfund med en märklig grej.
den värsta faran för mej skulle vara att faktiskt hitta någon jag verkligen vill vara med.

Veckan är lite katastrofal, skulle man kunna säga, men kvällens planer "regnade inne", snöade inne?, och nu är jag lite halvt rastlös, men jag hoppas på support. Det borde finnas en supportlinje man kunde ringa om man hade problem med sin rastlöshet och sin sällskapssjuka.

Nåja, jag borde kanske göra något vettigt.

"while your story's completed,
mine, it's a long way from done"

Kommentarer
Postat av: emil

du skriver bra. satt och gick igenom min blogg och kollade massa gamla kommentarer där och hittade din blogg.

jag vill också blogga igen, men vet inte vart jag ska börja.. aja, tänkte bara slänga iväg en kommentar och nu blev det mer än så. fortsätt blogga =)

2009-02-16 @ 23:54:04
URL: http://emiltheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0