kväll nummer 9

Var var jag när andra lärde sej att leva?

Var det då när jag hade en paus i det liv jag just då inte ville vara med i? Var det då? Var det den delen jag missade? Eller var det det jag var med om som fick mej att låta bli att vilja lära mej? Som fick mej att backa från alltihop och mest ifrån människor?

Jag pumpade slut på mej själv på träningen idag, jag känner det nu, och jag känner mej.. ledsen.

Var lär man sej att leva?
Berätta gärna om du vet, för jag skulle behöva gå dit.

Ett röstmeddelande utan en röst, mest bara störningar för att mottagningen måste ha varit väldigt dålig, vad betyder det?
Jag vet inte, jag vet ingenting.

Syster, rädda mej, jag vill skratta, inte vara såhär skrämd av saker som händer, saker som egentligen inte borde vara någonting att vara rädd för. Människor. Jag vet ju att det finns dom som är underbara, det finns ju du, syster, det vet jag ju.

Vad ska det bli av mej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0