fredagen den 13e

sådär, då var den här,
fredagen. och med vadå?
tvättid. sedan åtta imorse, och kunde jag somna om när jag lagt kläderna i maskinen? självklart inte. jag och august har läst tidningen i sängen (han bidrar med att lämna bitmärken i alla kanter), varit uppe en vända och satt på ytterligare maskiner, druckit te.. well, längre än så har vi inte kommit idag.
klockan 12 är det bodypump.. jag ska cykla dit, men vill egentligen inte ens gå ut när jag ser att det är minusgrader utanför fönstret. bit ihop och ha tålamod? ja, lite så får det väl bli.
en dag kommer våren igen, och faktiskt faktiskt faktiskt skiner solen nu, och himlen är alldeles blå!

mer än såhär är det inte planerat för dagen
det är trots allt fredagen den 13e, man kanske inte ska utmana ödet. jag funderade ett tag på att gå ut framför en bil, mest bara för att trotsa men kom relativt snabbt på att det var en urusel idé.

blir inte mycket nya bilder, för av någon underlig anledning är min kamera på besök hos marcus och cemo
jag saknar den! det kallas nästan abstinens, och det är konstigt att man kan få det av en kamera.

nu måste jag upp i tvättstugan igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0