februari två.

Ledighet är bra. Tandvärk är hemskt.
Jag vaknade i morse och kunde inte öppna käken för att det värker så. För alla som inte förstår det så kan jag förklara att det är väldigt svårt att prata med en nästan helt stängd mun, så jag fick be paps ringa till hyresvärden istället för att göra det själv. Jag klädde jag på mej massor av kläder och gav mej ut i kylan. Buss hem till mamma och där tog jag min kära cykel. Och sen cyklade jag på den hem så nu bor den också här. Fast där nere, såklart. När jag sen handlade gick den ena matkassen sönder, och jag tror att det har att göra med spegeln jag krossade häromdagen. Som tur var så gick ingenting sönder i alla fall.

Nu har jag nyss ätit lite lunch, grapefrukt är gott och bra, och borde väl packa upp lite grejer, och kanske dessutom bära upp en del på vinden eftersom där är öppet i mitt förråd nu, men jag behöver få upp lite värme först.
Klockan fem är det i alla fall bodypump.

Annars?
Nej, inte mycket. Men det går framåt. Såhär såg det ut i lördags kväll.

och det ser inte ut så längre alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0