februari tre men två

det är lite deppigt hos oss just nu, det blev det plötsligt en sekund
jag vet inte varför, jag hade fullt med energi och fick packat upp fyra kartonger, sen satte jag mej här och så kom det över mej bara, men det kanske egentligen handlar om att det är dags för mej att gå och lägga mej?

jag äger en microvågsugn nu i alla fall.

när någonting kallas något som man sätter "ex-" framför handlar det väl om den förra, om något man haft men inte längre har, om någon man känt men inte längre känner, om något man förlorat eller bara släppt taget om?
- det trodde jag också.
men X känns för mycket just nu.
och det är verkligen inte som ni tror                                            "du undrar vem, vem om inte du"

det handlar bara om att jag är precis här där jag är.



jag ser till och med själv att mina ögon inte riktigt lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0