februari nummer tre

jag sitter på skolan, tidigare än alla andra, eftersom jag haft besiktning på den gamla lägenheten nyss
jag vet inte hur man ska behöva städa för att det ska bli bra när man flyttar, men min kära gamla hyresvärd hade en del att påpeka, exempelvis så ska man skrubba sina ugnsplåtar med ett speciellt medel så att dom blir helt kolsvarta. och jag måste säga att jag aldrig någonsin sett en plåt vara kolsvart om den inte är ny!
eftersom jag inte kunde fixa detta nu på förmiddagen idag fick jag lämna nycklarna ändå, och så får de nya hyresgästerna mitt nummer för att ringa om dom vill klaga. om dom ringer så blir jag arg.
bara en sak har jag att säga;

det är finare och mycket renare i lägenheten nu än det var när jag flyttade in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0