Augustus 1 år

"Yes, you can hold my hand if you want to"
jag måste bara göra plats i mitt liv först, för att ha tid att ens hålla någon i handen.      bara för dej skulle jag kunna göra det

Förutom att jag stressat ihjäl mej under nästan hela dagen, så har det varit en fin dag, trots regn.
Jag äger dessutom 6 nya böcker. Jag vet inte om det kan klassas som bra eller dåligt att få pengar precis när bokrean börjat, i mitt fall är det nog mest ganska farligt med tanke på att jag måste leva resten av månaden också.
Imorgon blir det konsert, efter ett snabbt beslut idag, det ska bli mysigt. Mest trevligt att spendera kvällen med två av mina favoritdamer. På fredag kör vi på 100 % mys, på lördag 100 % party. Söndag? 100 % vila kanske, vi får se.

I vilket fall som helst så gör jag allt jag numera gör till 100 %. Jag har insett att det är det enda sättet för mej att känna meningen i det jag gör.

Men, nog om mej. Idag gratulerar vi Augustus! Han fyller nämligen ett helt otroligt år. Och han kan skatta sej lycklig som fått spendera det med mej. Han vet ju trots allt inte om ifall det finns någonting bättre. Hipp hipp, hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0