to make yourself forget

these days I feel like I'm fading away

Ibland faller jag så otroligt långt ner. Som om hela världen öppnar sej under mej. Som igår.

Ibland? Nej, det stämmer inte, det var så längesedan nu. Och jag trodde inte att jag någonsin skulle göra det igen, jag trodde att jag kommit förbi allt det där, kommit längre än så, tagit mej mycket längre fram.

Men vad hände? Vad fick mej att falla så igen? Vad fick mej att tappa fotfästet och hurihelvete undviker jag det, om jag inte gör det dör jag, det vet jag ju, om jag inte undviker det kommer det att jaga mej och tillslut ta död på mej.

Idag är jag rädd.

She says, "It's only in my head."
She says, "Shhh...I know it's only in my head."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0