och så var det den lördagen som gick alldeles för snabbt

javisst, lördagen kom, lördagen gick, eller åtminstone gjorde någon det

jag bryr mej inte om vad någon säger, för trots tårar och smärta så var det en väldigt fin dag och jag skulle inte vilja ha det annorlunda

varje sekund som ger lite hopp måste jag hålla fast vid, just nu

annars kan jag gå under

blommorna håller på att vissna redan, bara så länge håller det
men man kan ta vara på saker ändå
, dom hänger på väggen ovanför min säng och ska stanna där. punkt slut.

jag tänker på dej - jag älskar dej - jag saknar dej.

dom säger att man ska tänka att varje dag kan vara den sista, och skulle jag se det så skulle denna vara bäst att sluta med.

slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0