december nummer åtta

först och främst, lördagen blev mysig och det var fint att se allihop igen. verkligen allihop.
fan vad tiden går - alldeles för snabbt.


"I'm falling to pieces"
men det är förbannat fina bitar som skall sättas ihop igen

jag vaknar av mitt illamående på morgonen
jag har något fel på min sväljreflex och får därför knappt ner medicinen men sväljer ändå det mesta som sägs
jag är sugen på choklad hela tiden men får i mej ett halvt milligram innan jag genast ångrar att jag stoppade något i munnen alls

jag är inte riktigt okej ikväll, men det är förbannat nära!

imorgon är det jag som lämnar blod på sjukhuset och hoppas på att de hittar något fel, eller rätt

det ligger inte i min natur att tro att jag förtjänar något sådant
och därför, just därför, blir det som det blir
och inte fan hjälper det att jag är medveten om det
det gör mej bara korkad.

jag har backat tre steg
mest för att kunna hantera alltihop igen, på mitt sätt

"Is there any way that I can stay in your life?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0