det är sol.

mina händer torkar sönder. det såg jag idag mer än förut.
intressant? det kan vi diskutera.

är det så, att man ska nöja sej? folk säger så ofta att man borde se det som är bra istället för att kämpa för att få det bättre, få något bättre. men gör det en glad att sluta uppnå? att sluta vilja?
jag tror inte att jag någonsin kommer att tro på det där.

det är bara fel, det kände jag nu. hur säger man någonting sådant? hur säger man att hela hjärtat stretar emot, att hela själen är förstörd av att vara låst, att man går sönder av sådant som händer på vägen att man hellre tar en annan väg, att man liksom inte funkar om man inte kan känna 100?

jag vet bara inte. inte idag.

men jag vet att jag är sugen på pizza.
idag kan det dock vara lite farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0