vår och påsk och spring i benen

Det är sooool! Det är sommar!
Nåja, vår i alla fall!

Det är åtminstone helt jävla underbart.
Är det nu som man ska gå ut barfota i gräset och sjunga Idas sommarvisa?

jag skäms, jag har en Arla yoghurt i mitt kylskåp, och jag äter den nu.
Men, jag tycker inte alls att den är lika god som Skånemejeriers. Det måste väl räknas?

Och det är påsk, för alla som missat det!
och för att undvika några som helst missförstånd;


och inte för att vi ska äta femhundraåttiomiljoners ägg!

så nu har vi klargjort det.
nu är det Annapanson som hoppar iväg och hämtar sin cykel, cyklar till Folkets park och möter upp älskade vänner för att mysa i solen! Sen blir det minsann mysfika med två andra älskade.

Sommar, kom och ta mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0