torsdag

 - och så fungerar inte den satans mobilen som den ska.

idag har jag varit sådär inihelveteseffektiv som bara jag kan vara

jag har såklart promenixat till och varit i skolan, fått tillbaka en godkänd tenta (kryss i taket & jag tackar gud), lunchat i blåst & sol tillsammans med Anna & Josefin, haft föreläsning och "redovisning", fått bra feedback på ett arbete för en gångs skull, fått höra att jag är bra, suttit och pluggat på skolan, druckit massa kaffe, promenixat till stan, införskaffat presenter till systeryster som fyller år imorgon, handlat mat (eller i alla fall yoghurt som jag har råd med), kommit hem, diskat i en evighet, bakat muffins och konstaterat att det är svårt i min gasugn utan att de bränns i botten, bakat kladdkaka som äntligen blev en kladdig kaka sådär som den ska bli, tagit ett varmt skumbad och sedan pluggat i form av läsning i sängen ett tag.

men, jag har inte: läst allt jag borde ha läst klart till imorgon, bokat tvättid, slagit in presenterna eller kunnat bara sitta ner.
- det får vänta till en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0