söndag.

strypning, kvävning
kalla det vad ni vill, men man liksom sliter sej loss för att man inte ser någon annan utväg


idag är det en bruce springsteendag här hos oss.
och på tal om oss så vet jag inte riktigt vart August är.

på torsdagen fick jag min efterlängtade picknick! dock endast med kaffe och kladdkaka, och inte ens en filt. men det behövs inte. August var med ute också! han tyckte nog att det var lite för ljust.

fredagen blev en trädgårdsdag hemma hos pappa, Pysen hjälpte till genom att lägga sej mitt i en av lövhögarna.

bevis på att jag faktiskt "jobbade" (eller bara grävde ner handen i jorden) och lägg märke till min arbetsskada!
  bevis på att Anton faktiskt inte jobbade

well, vi fixade och solade, och myste och åt grillat på kvällen. resten vill jag inte ta upp, resten vill jag inte skriva om, resten vill jag inte ska finnas?

igår hos Malin planterade vi basilika, rosenskära, tomater, paprika, smultron, ja, allt möjligt skoj!
 

fast Alvin mest bara vattnade med sin sprutare.
och blåste bubblor med sin snygga farbror Martin
och byggde en liten egen altan precis bredvid den som Daniel och Göran höll på med.
sedan åt vi sockerkaka! och Alvin hittade en mysig plats att vila på.

annars då?
tv-bänken är på plats, det blir mer och mer ordning här hemma, jag vet vem jag borde tacka för det, artiklarna som jag måste läsa till imorgon är åtminstone hämtade,
kladdkakan är in the ugn och älskade mamma kommer på besök.


Kommentarer
Postat av: Emma

asså, Det ska komma en liten alvin till?=) snart eller, då blir han ju storebror.

2009-04-06 @ 10:30:09
URL: http://skaneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0