sådär!

När jag nyss insåg att mitt usb-minne är helt puts väck blev det dumt av mej att ha haft en ledig dag idag.
Imorgon kommer jag att bli tvungen att plugga en heldag igen, och jag vill inte det. Egentligen vägrar jag. Egentligen vill jag strejka. Men så inser jag att jag inte kommer någonvart med det, och så släpper jag det.

Men, nu tänker jag inte på det mer för idag.

Nu ska ni få se!

En sån här fin liten varelse fick jag äran att träffa häromdagen minsann.

Och på kalaset hos Elin hade vi det mysigt med kubbspel i solen på gården ett tag, bland annat.

 

Som ni kan se så är det någon som alldeles snart måste komma ut, innan systeryster Malin spricker.

Syskon kan vara såhär förbannat vackra, och roliga.



vi är så förbannat bra.

och detta, det är bara fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0