just precis

Det är måndag, det är en ny vecka.

solen skiner, himlen är blå, och jag borde läsa väldigt mycket tråkig text till föreläsningen som börjar klockan tio.
det bara går inte att koncentrera sej, jag är så förbannat vilsen.
men! jag mår inte illa idag (ännu..) och det har jag gjort när jag vaknat i en vecka nu.. kryss i taket.

mamma kom igår och myste här. paps kom förbi för att borra så vi kunde sätta upp mina hyllor. och jag är supernöjd. det blev perfekt. sen blev det sushi med mamma och kaffe på melvins i kvällssolen. jag älskar deras kaffe. jag älskar mamma.

idag ska jag lämna lite blod på sjukhuset till någon som vill ha det. 
sedan ska jag minsann träna också, och bli ännu mera hulken. 

over and out.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0