en solig dag

somewhere in between

men det kvittar, jag måste nämligen först berätta att jag var förvirrad i morse och gick upp alldeles för tidigt och tog en promenad till skolan vid halv tio, insåg på vägen att vi började ett, och tog en extra lång promenix innan solen gått upp ovanför hustaken. det var vackert då, och inte alls mycket folk ute. finns det ett samband där?

         

Dessutom var det ypperligt trevligt att spendera förmiddagen utanför skolan i solen trots att jag hade massor att läsa. Kaffe och vindruvor gjorde saken bättre. Och när en underbar vän kom som jag dessutom kunde ta smygfoto på så var dagen nästan fulländad.

         

Jag cyklade hem till broren efter detta och föreläsning, och det blev ännu mera sol och mys. 
- broren och pysen, snyggingen och hårbollen

         

och mer?
det tar vi en annan dag. eller aldrig alls. jag fokuserar på det som är bra.
allt annat är oviktigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0