upp&ner, ner&upp

Have you ever been alone in a crowded room?

Äh, nu kan jag le för mej själv igen.
Man skulle kunna säga att det går väldigt mycket upp och ner.
Jag är arg, på dej, för du har ingen rätt att göra såhär, jag är glad, för när jag tänker på systeryster x2 och Alle, och hela familjen, så kan jag inte vara annat, jag är ledsen, men jag vet inte varför, det är nog mest besvikelse för idag, jag är trött, som inihelvete, men jag kan inte sova för det är ingen sån trötthet, jag är.. jag är liten och fjantig, men ibland än dock ganska charmig.
äh. nu vet jag inte. mest är jag nog arg. om jag tänker efter. därför slutar jag tänka, nu!
det blir en dusch, sen ska jag minsann gå ut och få lite luft, och ta bussen och leta efter lite sällskap.

En annan dag. Vi hörs en annan dag, när jag är mera jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0